090902

Det är September redan och jag drar till London nedan nästa månad. Snart fyller jag år och snart är det nyår. Snart är det sommarlov igen. Jag blir glad när jag tänker så! Jag älskar livet helt enkelt! Det borde fler göra, alldeles för många är deprimerade och vet inte vart de ska ta vägen men när man väl vet vilka vänner som är sina riktiga vänner så blir livet så mycket enklare! Ändra inte på dig för att passa in, det är något som du i slutendan ändå kommer att förlora på!


Moraltal.. I know!


Onsdag idag! TVÅ lektioner ändå slutar jag vid 4. Lite jobbigt men vad gör man. Jag har i alla fall så jag kan göra mellan lektionerna. Blir en uppdatering senare! Vi ses på


Gulligull! Kisskisshughug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0