090928

28 September och sommaren har flugit förbi och är långt andra sidan jordklotet. Det är INTE okej. En positiv sak med detta är att det närmar sig nästa sommar lika fort som årets sommar redan är förbi. Om ni förstår hur jag resonerar..

Vår blivande svenskalärare kom på besök idag eftersom vi inte känner henne och vi inte hade henne i Svenska A. Varför vi fick just henne var för att det blev billigare att ha en lärare och slå ihop två klasser till en. En ekonomisk fråga helt enkel. Och jag mitt nötskal knäcker en så dum kommentar : Vadå kostar ni olika mycket?!

Dumma frågor ger dumma svar och svaret jag fick var: Ja, jag är billigare ;)


Dooooog.

Idag ska jag plugga engelska och jag ska även träna lite idag. Blir att dra ner till gymmet senare under dagen då alla läxor och liknande är färdigt! Tjooollahopp
En bild från i julas då jag och Nina skulle festa till det ordentligt. Lussevakan.. Inga kommentarer. "Dåligt dåligt mannen, verkligen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0