29.03

Då var dagens skoldag över och innehållet har inte varit fylligt. Det började med att jag vaknade vid nio, åt frukost vilade lite och cyklade ner till skolan eftersom att vi skulle ha den berömda skoljoggen! Ja och man fick väl springa rundan. Sagt och gjort. Rundan var 5 km och tiden blev 29.03. När jag väl hade flåsat mig i mål cyklade jag hem igen och ställde mig under en otroligt skön dusch! När jag vart klar där så tog jag fram kocken inom mig och tillagade en förbryllande god äggröra. Vilade lite till och sen var det bara att printa in de sista repetionsfrågorna om turism och resor. Jag ska ju inte klaga men det var verkligen alldeles för lätt. Nu sitter jag här hemma och är väldigt stolt över mig själv dock inte för att jag klarade provet så bra utan för att jag har städat lite, tömt diskmaskinen på skinande rena tallrikar och silvriga IKEAbestick utan också för att jag faktiskt fyllde disken med äckligt ofräsch disk igen!

Ikväll blir det säkerligen Friskis och Svettis och gym eller bara en av de roliga alternativen jag har att välja mellan.

Rensade också min mail som i övrigt var fullsmockad med 450 olästa meddelanden. Det var bara att trycka på "markera alla" knappen och slänga i papperskorgen. Jaha och vad ska jag göra nu då.. ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0