75 näsdukar och 75 näsdukar till ?

Ja jag har blivit förkyld! Kan ni tänka er?! Jag som brukar hålla mig så bra ifrån det dära. Ackack. Hoppas bara det inte är svininfluensan bara. Då dör jag lite inombords. Blev helt täppt i gårkväll när jag låg i sängen och kunde knappt fatta de faktum att jag är förkyld. Hur som helst. Det är träning idag och jag ska träna?! Dum i huvudet är jag men kommer jag inte blir det väl bara smått gnäll och det orkar vi inte med! :( Har ju inte  varit där på aslänge så kommer förkylningen när man planerat att komma. Kan ju inte ångra mig nu känns det som. Känns mer som en ursäkt för att jag inte ska komma och träna. DÄRFÖR går jag på träningen. Så , nu var det sagt. De hämtar mig om 5 minuter och jag vill inte , egentligen. Jag är ju förkyld! Buhu.

Engelskaprov imorgon och jag får hooppas att det går bra! Ha det fint pusspuss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0