Bad boys 2 och elva timmars sömn?

Godmorgon kära läsare!

Igår så skulle jag se en grymt bra film som då heter "Bad Boys 2" men till min stora förvåning somnade jag redan efter första reklampausen och vaknade åter igen vid halv tre. Då hade jag lyckats vakna till den mest jobbiga och  skrikiga reklamen jag någonsin sett och hört. Jag tryckte på den berömde off-knappen och valde att slänga mig i sängen fortast möjligt. Jag har sovit hela elva timmar så jag är mer än utvilad ska jag tala om!

Idag  så ska jag gymma eftersom min förkylning är borta vilket jag då har längtat efter. Det ska bli otroligt skönt att få ställa sig på löpbandet igen och sen köra lite vikter! MUMS! Bio ikväll , ja jag vill så gärna men varför har jag inte ett kort med mina uppgifter och ett gulligt kort på mig och en burk med fyra hjul undertill? Nä , för jag är inte 18 än. INTE okej. (Bion är belägen i Hässleholm och ligger 45 min med buss härifrån.)

 Jag antar att jag får , jag vet inte , jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0