Deutsch und gym! hah..

Hejhopp alla!


Det började precis ösregna och det fick mig verkligen på så himla "sakna sommaren humör". Jag tittar ut genom mitt fönster varje dag och ser dessa vackra björkar som varit så gröna till att bli brun/gula och så nakna. Världen tappar sin lyster för det är nu vi är påväg in i mörkrets värld. Det enda vi kan trösta oss med är att ljuset i tunneln ser vi inte förrens om sju långa månader igen.

Dagens schema vars inehåll skulle vara match och plugg blev inte mycket mer än inställd match + plugg. Jag har därför slagit ihop mina två hjärnhalvor som jag föddes med en kall vinter 1992 och beslutat att ta ut min cykel ur garaget och rulla ner för den otroligt långa backen ner till gymmet. Men först och främst ska dessa två hjärnhalvor få bråttas med tysk grammatik och glosor. Vi hörs vid ett senare tillfälle under dagen!

Vad säger vi : Auf Wiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0