"En sådan förtjusande dag idag som idag idag idag "

Elina Nicklasson 18 år! Hjärtliga gratulationer till dig!

Då var det snart dags att sticka ut hvuudet över tröskeln och börja löpa men först kräver ipoden att ha tillräckligt med energi. Idag är det en förtjusande dag och det skall vi minsann njuta varje sekund av! Fick ett sms av Nina där hon citerar morgonkvistens replik på Rhodos som lyder följande :" Är det fest eller? :d "
Jag svarar som jag brukar göra när jag inte riktigt kan få fram vad jag ska säga ( som på rhodos ) : "Är det, är det , fest ,fest ? JA DET är det :D "

Vi kan alltså konstatera att med dessa två replikerna ATT det är FEST!
Skall förövrigt bara tillägga att jag har hiskelig träningsverk i låren. Ni ska få se min nya träningsoutfit och  jag är ÄCKLIGT nöjd! En annan sak som också är värt att poängtera ÄR (!) :
 "I got a feeling, that tonight is gonna be a good night! "




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0