Gemensamhetstid tar kol på en?

Chachaaaa!!


Har gemensamhetstid just nu v ilket betyder att lite tid från varje lektion har tagit och satts samman till ungefär 1,5 timme där man kan få ägna sig åt läxor och liknande. Jättebra verkligen men det är inte kul när man inte har så mycket att göra. DÄRFÖR! - Tar jag tillfället i akt och bloggar lite! :D

Idag blir det lite träning med syrran! Ska bli riktigt skoj faktiskt! Var hos henne igår och fick umgås jättemycket med Lilleman. Så himla underbart eftersom jag fick lära mig ett och annat! :) Väldigt lugn var han och det var väl bra men det kommer väl säkert dagar då han är lite mer krävande! :D 

Fick mina betyg idag och jag är ÄCKLIGT nöjd! :D
Dags och göra klart tyskaläxan! Puss CHAA
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0