Hejhopp

Goddagens gott folk! Idag är det åter igen en förjusande dag! Detta firade jag med att cykla ner till gymmet för att träna i ca två timmar. Men skall precis gå in och märker till min stora förvåning att mina träningskor inte är med. Lunka tillbaka till cykeln och trampa hem igen! Väl hemma ser jag mina skor vänta så fint i hallen så jag bar försiktigt upp dom som en bebis till min varma famn.

Två timmar senare ..

Knäcker tre ägg och fräser lite granna i pannan. Tar en skiva nybakat bröd och njuter av dagens andra matintag!
När jag väl vilat en stund sätter jag mig vid datorn och vad om inte FACEBOOK  prioriteras ? Väl inne checkar jag läget och upptäcker en otroligt imponerande spänstträning av Stefan Holm. Check it out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0