Höstmarknad - två donut's tack

Igår var det höstmarknad som hela markaryd har väntat på! Igår var också den dag då de yngre generationerna festar till det medans de äldre festar till det idag! Jag var en av dem som hissade glaset upp mot skyn och skålade för fulla muggar! Stack inom syrran och hjälpte henne med lite grejor och sedan vidare hem för att göra mig iordning. Det blev inte mycket mat för dagen så Nina kom som en ängel och räddade mig i nöden med chips! Me love! Vi började dricka lite smått när jag väl hade kommit till henne. Först fick jag gå till simhallen i högklackat för att hämta cykeln vilket är knappa kilometern sen skulle jag cykla ytterligare 3 för att komma till Nina. Hur som helst, vi började dricka och det tog fart rätt snabbt. Det fotograferades och det skålades. Efter  en timme ungefär stack vi till Annie och det var inte mycket drag till en början men efter några minuter så kom alla och då började vi verkligen trivas! Det blev en konstig men rolig kväll. Vaknade med lite skallebank som man så fint kallar det och det blev en fin promenix hemåt sådär på morgonkvisten.


Jag säger bara : -  ett kilo mjöl

som jag skrattade! ni ska få se sedan när jag väl hittar klippet:D

Höstmarknad fast fest ; i bilder





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0