Jobba som inkastare ? ..

 "åka till rhodos och jobba på barstreet? Liiiivet" - Lär ju inte ha något liv kvar säger jag ju bara !
Längtar bort , till ett annat land. Varmt, fuktigt, solen skiner, vågorna slår upp mot den vita sandstranden. End of the daydreaming.

Imorgon har jag prov vaars frågor inte alls kommer att bli svåra har jag en känsla av. Men skenet kan bedra och jag kan likaväl bli underkänd. (NOT)  Har engelskaprov på fredag också. Det blir nog jättebra men först och främst ska jag leva dagen idag och för att kunna göra det måste jag träna kl. 18.30 så det blir att ta bussen vid 17,48 och se glad ut! Det är faktiskt målvaktsträning så det ska bli kul! :)

Jag borde inte, jag borde inte, men jag har redan gjort ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0