push it!

Hallå alla!

Idag hämtade min tränare upp mig en timme tidigare för att jag överhuvudtaget skulle kunna va med på målvaktsträningen. Så innan klockan blev halv sju satt jag och stekte på gräsplanens solbelysta ställen med en bok i handen! Twilight - Om jag kunde drömma fick äran att underhålla mig! Träningen var väldigt rolig! Mycket samarbetsövningar som uppvärmning och sedan mycket ut och hoppa för att hämta boll. Det blev också lite tävlingar  på slutet med A-laget och det var skoj men var sjukt sliten så jag orkade knappt ingenting. Slängde mig som en vante iprincip! Tack och lov att jag kom till träningen! Himla kul! 

Nu sitter jag här med datorn i famnen och tittar på The Mentalist. Finns ju bättre! Imorgon har jag sovmorgon till halv tio så då blir det iaf ett litet morgon inlägg! ;) 

Kisskisshughug! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0