Regn och blåst 350 dar om året ..

Guten Tag!

Idag kunde jag verkligen sova ut och det var väldigt skönt. Fick ett meddelande om att vi skulle börja en timme tidigare idag med tyskan. Tyska är rätt kul om jag får säga det själv men språk överhuvudtaget är kul!
Hade en liten dröm inatt och den var inte gullig. Lite återuppliving från rhodos och det är inte första gången det händer.

Ikväll är det träning. I detta vädret är det inte alls peppande men får väl hoppas på att solen kommer fram för efter regn kommer solsken! Nina sitter och lyssnar på jullåtar innan ens löven har trillat av träden och det är INTE okej. Haha! ;) Nu ska jag titta på Doctor's och käka en god kanelbulle, eller förresten , kanske två.. tre .. fyra



Kommentarer
Postat av: Nina

haah gulligull!! Rhodos-drömmar hatar jag.... för man vaknar upp så är det inte sant, HUhu:(

2009-09-03 @ 18:31:24
URL: http://niinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0