Returresa? .. Nej känns inte som det

Dagens träning började kl. 18.30 vars innehåll var riktigt roligt! Det är konstigt vad man kan göra i olika situationer i en match och sen skall man utföra samma sak i en träning. Dock ska man göra på ett visst sätt och tro fanken det går sämre när man gör den på en träning. Man tänker alldeles för mycket på HUR man ska göra. Det är bara och göra det , egentligen!

Jag hade planerat hela vistelsen i Vittsjö. Ankomst 18.03 och resan åter skulle gå 20.48. Men NEJ! haha jag hade verkligen fortsatt och titta på de avgångar som gick FRÅN Markaryd till Hässleholm inte FRÅN Hässleholm till Markaryd. Detta resulterar i sin tur att jag inte på något sätt kunde ta mig hem. Ringer mamma efter ca 45 minuter och säger att jag inte kommer hem. Hon har inget körkort och det är lite kört.
Mamma är såklart bundis med grannen så hon fick komma och hämta mig. Alla kan vi göra fel någon gång och nu var det min tur!

Imorgon är det prov! WISH ME LUCK! PLUS skoljogg. = kuuul ...

Saknar Alexandra men hör inte ett ljud från henne, vad har hänt? :/
Bild: Siesta 28-30 maj! 2009!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0