Rubrik saknas!

FREDAG och jag slappar! såå jääävla skönt att inte festa varje helg nu ...... hahah för imorgon ska man på att igen ... GULLIIGT! Nästa helg ska vi inte tala om men har match både lördag och söndag så får väl ta det lilla lugna. :)
Lyssnar på sjukt bra musik och fulla människor skriver! Underhållning på hög nivå. Har fixat mina naglar och det var på Rhodos sist jag hade lösnaglar och man nästan tycker om lukten av limmet bara för att det åerupplivar minnena av när man tappade dom när man var inne på Grabbarna Grus. Haha, ta mig tillbaka , det kanske ni fatttar.

Håller på att göra en spelningslista till imorgon kväll och som ni säket fattar är jag SJUKT nöjd över att det är party imon med det bästa folket! Jag gillar läääget.Var är gilla-knappen när man behöver den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0