Sa jag att jag kan plugga eller

Det blev ingen träning igår.. för jag kom aldrig dit. Börjar bli jobbigt att träna på disans. Känns som att man har åkt flera tusen mil sedan man började. Har pluggat rätt mycket matte idag och jag har de otroligt roliga tyskaprovet imorgon.. ( NOT ) 
Imorgon ska jag också ta spruta mot Hepatit B+C tror jag det var. Mot hepatit A har jag redan. 
Jag som hatar sprutor! 

OM IDAG! Jag slutar fyra och jag ska bli upphämtad kl.5 för att spela match. Helt glömt bort. Ärligt talat. Jag pallar inte i detta kalla väder. Jag kommer gå sönder. Hur vädret än blir så hoppas jag på vinst. Jag tänker fan inte ställa mig i ett fruset mål  om vi förlorar.. Så man få ge allt! PUSS HEEEJ!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0