Sju års mellanrum?

Åker till göteborg med Nina i en buss, letar efter Kendals bruna familjebil. Går in på ICA och ställer mig i kassan med Nina. Säger: "Jag har drömt detta förut. Samma plats." Nina ignorerar mig. Vi går ut, åker vidare till Serbien, kommer fram, står på en grön ,jättestor kulle. På andra sidan är det öken och pyramider. En pappa står på samma kulle som jag och skriker till den sandiga kullen på andra sidan, till sin son, : "Stanna där du är , du kommer dö annars." Sonen försöker komma ner från pyramiden men stupar rätt ner. Jag springer ner för kullen och ser världens finaste strand och vatten. Jag simmar lite och rundar en udde. Väl runt udden är det ett träsk. I träsket sitter det terrorister och siktar sina gevär mot mig men jag hälsar glatt : " HALLÅ HALLÅ! , Kom och bada lite". Terroristerna sänker gevären och skakar bara på huvudet. Jag simmar vidare och går in i träsket. Har min kamera med mig och tar en massa kort. På mina bilder finns min spegelbild av min kamera och jag har helt plötsligt hamnat i ett spegelhus. Dock är speglarna som dörrar och jag kommer till en helt annan värld då jag bestämt mig för att öppna en av dörrarna. Kommer in i ett hus vars ägare dött sedan tidigare och hon är fortfarande kvar där. Går vidare och i ett annat rum möter jag en tjej som ligger och vilar. Jag frågar " Ehm, ursäkta men vet du hur man kommer ut härifrån? "


Det var precis vad jag drömde! Helt jälva sjukt. Allt förutom bilen och ICA har jag drömt för sju år sedan och jag kom ihåg det så väl.


Kommentarer
Postat av: Antonboi

CHA CHA! Deja vu :D

2009-09-17 @ 12:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0