Tar det aldrig slut ? ..

Nä och jag gillar det.  Inte nog med att det blev två gulliga timmar nere på gymmet med ett helt pensionärslag , det blev också en powerwalk runda med min andra hälft syster Ewa! Nu är jag lagom trött i kroppen och har tillräckligt med energi för att lägga mig i soffan och titta på tv.

Ewa och jag pratade om hur jag skulle kunna göra efter jag har tagit studenten dvs om jag ska plugga direkt eller om jag ska ta ett sabbatsår. Sabbatsåret är givet men hur jag skulle disponera tiden , det var det som var det relevanta egentligen! Aupair (stavning?) , reseledare eller något annat jobb utomlands skulle varit väldigt skoj. Då kommer mina språkkunskaper till hands och jag får uppleva lite annat än livslångt liv i Markaryd! När året har tagit slut är det dags att börja plugga. TJOHO! FEM underbara år till ..

Kommentarer
Postat av: Nina

Hallå vi åker till Rhodos o jobbar på dream eller nåt, hahaha liiiivet

2009-09-21 @ 22:16:31
URL: http://niinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0