The whole cake will be eaten tomorrow

Passive voice, ohyes!

Idag har jag simmat, och gymmat vilket betyder att det är fjärde dagen jag tränar två gånger om dagen! Sjukt kul om inte annat! Imorgon blir det att löpa på morgonen och sedan på eftermiddagen kanske gymmet eller någoting annat. Kan ju inte vara på gymmet varje dag, skadan Däääär!

Imorgon är det också fest, då skålar vi, IGEN....
Inga sura miner här inte! Kommer bli kanonkul för det blir vad man gör det till, aight?

Har precis bakat en ohyggligt god frozen cheesecake! Så imorgon mina gäster så ska det krängas i stora lass! ;)

Blev tyvärr inte mycket bloggande idag men skola och träning har tagit upp min vardag lite. Imorgon så hissar vi ankaret och gåår loss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0