Tisdagens panik

Tisdag idag som det flesta redan vet, hoppas jag! Väldigt soligt och fint men det är på tok för kallt! Jag har målvaktsträning idag och det ska bli roligt och det får jag hoppas att det blir också. Var på gymmet idag för tredje dagen i rad och det känns i magmusklerna. Det ska ju kännas - då vet man att det har gett resultat! Läste Rhalenfeldts blogg om att Anna Anka dissar feta människor speciellt feta mammor. " Dom bryr sig inte om sina barn och dom är så själviska. Dom utsätter sina barn för fara, jag vill ju inte ha diabetes och andra sjukdomar bara för att jag är överviktig och sen om jag dör för att jag är överviktig, då ska barnen lida. Nej det funkar inte." Dessutom säger hon inte diabetes utan "dibedes." Tyckte jag dock var lite fult.

Anna Anka må vara en provocerande och några gånger en dum blondin men hon verkar för jädra go. Man tycker ju om att läsa om henne. Hon har rört om i grytan och det är det vi gillar!

Puss bitchees !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0