tre timmars vila

Jaha, käkade lunch och det var ju inte gott måste jag ju faktiskt säga. Tycker att jag skulle kunna få ställa mig bland grytor och kastruller, då hade det blivit mycket godare enligt mig själv!
Kollade in bobbys blogg och läste ett inlägg om hur mycket han vill ligga med sig själv för att han har en så snygg kropp men att han skulle vilja byta ut huvudet. Det bor en liten Narcissus i Bobby tycker jag allt! ;)

Nu sitter jag i skolan och inväntar nästa lektion vilket är Turism och Resor! Vet inte vad jag ska göra fram tills dess eftersom det är tre timmars vila tills dess. Jag tog med mig Twilightboken så några kapitel ur den otroligt bra boken blir det nog.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0