Vifta med röda kortet

Match mot Bjärnum. Vi leder med 1-0. Två forwards kommer mot mig, friläge PLUS att de är offside. Jag måste ut och rensa, dock utanför straffområdet men jag kan ingenting annat göra. Hon fintar av mig springer rakt på mig flyger satan och domaren visslar sönder i lilla svarta pipan. Upp och viftar med det röra kortet och jag är därmed utvisad, avstängd inför nästa match och en liten anmälan till skånes fotbollsförbund. Låter värre än vad det är men Det är så det går till när man får rött kort så egentligen är det inte så farligt.
Dock har jag en väldig tur eftersom Beccy ändå ska stå nästa match! Hihi
Kanon.

Matchen slutar med en tung förlust 5- 1.

Hästvedacupen 2008 , MIF briljerar. Simon Bäckman lobbar bollen över i mål. Läckert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0